« برگشت

نوروز 1402 در کنار شما

  • چهارشنبه, 15th March, 2023
  • 12:30pm

برنامه کاری شرکت رادفان در نوروز 1402

یکسال دیگر در کنار شما گذشت، امیدواریم در سالی که گذشت قدردان اعتماد شما بوده باشیم و در سالی که پیش رو داریم، خدمات بهتری را به شما ارایه دهیم.
در ایام نوروز بخش پشتیبانی فنی رادفان (میزبانی وب، ثبت دامنه و خدمات دیتاسنتر) از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ از طریق پورتال مشتریان بصورت کامل فعال و در خدمت شما خواهد بود. لازم به ذکر است که خدمات پشتیبانی تنها شامل مشکلات هاستینگ، سرور‌ها و امور دامنه می‌باشد. کلیه خدمات و سفارشات طراحی وب سایت، طراحی گرافیک و امور نرم‌افزار‌های مبتنی بر وب رادفان از تاریخ ۱۴ فروردین آغاز خواهد شد.
همچنین در ایام سال نو، می‌توانید سرویس‌های جدید خود را با تخفیف خریداری نمایید.
برای سفارش هاست، سرور مجازی و پلن‌های نمایندگی میزبانی وب با استفاده از کد تخفیف bahar402 در هنگام سفارش از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار شوید.
همچنین با کد تخفیف bahar402-server می‌توانید در هنگام خرید سرور اختصاصی ایران از ۱۵ تخفیف در ماه اول بهرمند شوید.
تخفیف‌های گفته شده برای خریدهایی معتبر می‌باشند که تا پیش از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ انجام شوند.
مشتریان کنونی رادفان می‌توانند با تمدید سالیانه‌ی سرویس‌های هاست اشتراکی خود تا پیش از ۱۵ فروردین ماه ۱۰ درصد تخفیف برخوردار شوند. همچنین تمدید سه ماهه سرورهای مجازی ایران، سرور مجازی آلمان و تمدید سه ماهه سرور اختصاصی ایران در این بازه شامل ۱۰ درصد تخفیف خواهند بود.
برای استفاده از تخفیف در تمدید به بخش فروش تیکت ارسال فرمایید.
 
باعث افتخار رادفان است اگر انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. قطعا نظرات شما ما را در ارائه خدمات بهتر یاری خواهد کرد.